• NewOrigin
  • Kontaktujte nás
    0911 707 666
    Po - Pia: 9:00 - 17:00
  • Môj profil
  • 1 ks
    za 24.10 €

Postup pri reklamácii


Prišiel Vám poškodený tovar? Na téjto stránke nájdete všetky potrebné informácie, aby ste túto nepríjemnosť vyriešili čo najrýchlejšie.

1. krok - Kontaktujte nás
Ak Vám bol doručený poškodený tovar, bezodkladne (najneskôr do 24hod.) nás prosím kontaktujte prostredníctvom emailu: info@avene-cosmetics.sk alebo telefonicky na číslo +421 911 707 666, +421 908 173 893.
 
2. Krok - Vyplnenie reklamačného protokolu
Na uplatnenie reklamácie je povinný zákazník vyplniť reklamačný protokol.
Reklamačný protokol.
 
3. Krok - Spätné odoslanie poškodeného tovaru
Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, a to buď osobne alebo prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu Xcount s.r.o., Mlynské nivy 54, Bratislava 821 05. Predávajúci odporúča tovar poistiť. 
Spolu so zásielkou Vás žiadame odoslať vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe.
 
4. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie
Vybavenie reklamácie nesmie podľa zákona trvať dlhšie ako 30 dní. Reklamácia byva vo väčšine prípadoch vybavená do 48hod od doručenia poškodeného tovaru predávajúcemu. Tovar Vám bude odoslaný prostredníctvom Slovenskej pošty zadarmo v čo najkratšom čase.
 
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.